Simpel Simonly ervaringen & reviews

Simpel staat voor de beste prijs én het beste netwerk. Gewoon een simpele keuze dus! Een bijzondere optie bij Simpel Simonly is het Belplafond, zeker als je kinderen hebt die gebruik maken van een mobiele telefoon. Met het plafond profiteer je van de voordeligere tarieven van een abonnement ten opzichte van prepaid, maar weet je zeker dat je kinderen nooit meer besteden dan het afgesproken bedrag. Je kunt een plafond instellen van 10 euro, en het ook altijd aanpassen.

Wil je weten wat de ervaring is van andere consumenten, bijvoorbeeld met het Belplafond? Lees dan de reviews op deze pagina. En laat ook vooral jouw eigen beoordeling achter als jij Simpel klant bent!

Is Simpel betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten

Prijsvergelijk toont je de laatste 20 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Simpel betrouwbaar? De beoordeling is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 10 andere consumenten. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Als je een keer een normale vraag stelt...

Geschreven op 3 augustus 2021

Als je een keer een normale vraag stelt dan word je als een klein kind behandeld en als dat nog niet erg genoeg is. En ze weten dat je zeer ontevreden bent over de totale service dan word je nog dubbel opgelicht ook Kosten bovenop kosten rekenen ze. En geen bericht sturen als je 100% van je bundel heb bereikt. Zon spijt dat ik ooit klant ben geworden. Ik wil van dat rot contract af. Maar hun zijn natuurlijk de enige provider waar dat niet mogelijk is. Je word daar gegijzeld tot de laatste dag van je contract. Ook al weten ze dat je zo ontevreden bent dat je liever gisteren weg wil dan vandaag. Nee dat kan daar niet want dan houden ze geen klant meer over. Echt mensen trap niet in die te mooi om waar te zijn acties maar ga bij een betrouwbare provider en vermijd deze dievenbende. Ze zijn die ene ster nog niet waard

Pas op met de zogenaamd goedkope abonnementen

Geschreven op 29 juli 2016

Pas op met de zogenaamd goedkope abonnementen van Simpel! Alles buiten bundel is peperduur en SMS-jes om je te waarschuwen, komen te vaak niet aan, waardoor je veel geld kwijt kunt zijn. Heb meerdere keren tientallen euro's teveel betaald omdat ik te laat doorkreeg dat de bundel op was. Als je bij Simpel verhaal haalt, geven ze niet thuis. Klantenservice is dus zeer minimaal.

Allereerst raad ik Simpel keihard af. Ze zijn...

Geschreven op 30 maart 2016

Allereerst raad ik Simpel keihard af. Ze zijn goedkoop, maar doen ook hun naam eer aan. Je zit er twee jaar aan vast en voor zon 10 euro per maand krijg je: belabberde klantenservice (die tevens geld kost), slechte dekking, nauwelijks klachtafhandeling, je wordt niet serieus genomen, alle gebreken liggen aan je telefoon en niet aan Simpel, trage 2G/3G-verbinding en geen internet in het buitenland.

Zodra je aangeeft problemen met het netwerk te hebben vraagt Simpel je om 3 exacte momenten (tijd, datum, locatie en wat je probeert te doen) voordat ze überhaupt iets in behandeling nemen. Ik sprak iemand van de klantenservice nadat ik had aangegeven in de grensregio problemen te hebben, zegt ze: Wat was de postcode? Zonder postcode kan ik de klacht niet indienen en gebeurt er niks mee.. Te zot voor woorden... Vervolgens krijg je na een week een e-mail waarin ze zeggen dat er helemaal niks met het netwerk aan de hand is en dat je de instellingen van je telefoon moet nakijken. Ze hadden zelfs de belachelijke suggestie om je toestel minimaal(!) 1 keer per dag uit en aan te zetten alsof dat netwerkproblemen oplost. Ik zit nog een eeuwigheid vast aan mijn contract en Simpel komt nog steeds niet met een passende oplossing (ook al is de oplossing vrij eenvoudig: directe opzegging van het contract). Dan ben ik van de belabberde diensten en service af, en dan is Simpel van mijn gezeur af. Simpel.

Heb een abonnement afgesloten in de verdubbelingsweken. Nu...

Geschreven op 23 november 2015

Heb een abonnement afgesloten in de verdubbelingsweken. Nu half jaar later merk ik dat ik telkens over mijn internet limiet zit. Rekeningspecificatie bijgehaald. Zie ik telkens dat er mbs worden berekend op hele vreemde tijdstippen. bijna dagelijks worden op verschillende tijdstippen mbs gebruikt. Ik slaap dan thuis in mijn bed. hierop een mail gestuurd. Krijg ik als antwoord dat zij het ook niet weten. Misschien werken er apps op de achtergrond door s nachts. wij hebben gewoon wifi, dus dit lijkt me sterk.

Vervolgens een paar weken later vraag ik of het abonnement verhoogd kan worden. Wat denk je? Kan wel maar dan betaal je gewoon het volledige tarief. een stap hoger is dan meteen ruim 10 euro per maand meer. en dan heb je nog erg weinig mbs. Kortom waardeloos. en de facturen kloppen van geen kant.

Altijd goed bereikbaar lage tarieven goede service. Geen...

Geschreven op 23 oktober 2012

Altijd goed bereikbaar, lage tarieven, goede service. Geen klachten en simkaart is snel geleverd.

Ik bel lekker goedkoop met Simpel. Heb de...

Geschreven op 10 augustus 2012

Ik bel lekker goedkoop met Simpel. Heb de klantenservice nog niet nodig gehad, het bereik is eigenlijk overal goed en het extra internet abonnement werkt ook prima. Tot nu toe dus nog geen klachten.

Als het eenmaal werkt heb je geen probleem...

Geschreven op 15 juli 2012

Als het eenmaal werkt heb je geen probleem maar de service/bereikbaarheid en de mogelijkheid om fatsoenlijk te communiceren is beslist onvoldoende.

Een simpele eindgebruiker vind bij SIMPEL zeker niet wat hij/zij nodig heeft. == service en luisteren naar de klant

Simpel is de slechtste die ik heb ervaren....

Geschreven op 12 juli 2012

Simpel is de slechtste die ik heb ervaren. 25 euro in januari 2012 betaald nog steeds geen simkaart. Meer dan 7 maanden wachttijd. Het is nog de vraag of ik mijn simkaart krijg 25 euro kwijt dus.

Het lijkt op de site allemaal zo simpel...

Geschreven op 11 april 2012

Het lijkt op de site allemaal zo simpel, maar als je eenmaal een abonnement hebt afgesloten (met nummerbehoud) duurt het heel lang voor je echt met Simpel belt. Bij mij was er geen enkele belemmering om over te stappen van mijn vorige provider maar nu een maand later bel ik nog steeds niet met Simpel, terwijl 3 weken geleden al het eerste maandbedrag is afgeboekt. Klantenservice is een oneindig keuzemenu ik ben er nu eindelijk achter na 5 telefoontjes achter dat je 5x optie 1 en 1x optie 0 moet toetsen om iemand aan de lijn te krijgen.

Bel specificaties kloppen niet bellen/mailen met de klantenservice...

Geschreven op 12 januari 2012

Bel specificaties kloppen niet, bellen/mailen met de klantenservice heeft geen nut, problemen lossen ze niet op. Bestellingen worden laat uitgeleverd, het woord service komt daar niet voor in hun vocabulair.

Meer informatie over deze simonly

Op Prijsvergelijk.nl vergelijk je eenvoudig de kosten van Simpel en andere sim only aanbieders. Wil je meer informatie? Ga dan direct naar de website van de aanbieder met onderstaande button.

Website : www.simpel.nl

Jouw ervaring met Simpel

Wij zijn benieuwd naar jouw eigen ervaringen met Simpel. Vul onderstaande gegevens in om je ervaring met ons te delen:

Geef voor ieder onderdeel een beoordeling
Aanvraagproces
Voorwaarden
Prijs-kwaliteit
Klantenservice

Geef een duidelijke motivatie waarom je tevreden, of juist niet tevreden bent over deze aanbieder. Blijf correct en probeer je mening duidelijk te onderbouwen:

Omschrijf duidelijk je ervaringen
Je naam *Vul je naam in. Hieronder kun je aangeven dat je anoniem wilt reageren.
E-mailadres *Vul een geldig e-mailadres in. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het controleren van je review.
Welk product heb je aangeschaft? *Vul het product in dat je gekocht hebt.
Wat is het ordernummer? *Vul het ordernummer in dat je ontvangen hebt. We vragen dit om ongeldige reviews te voorkomen.
Anoniem, mijn naam niet weergeven
Ik geef toestemming voor de verzameling, verwerking en het gebruik van mijn persoonsgegevens volgens de privacyverklaring van Prijsvergelijk.nl Je dient in te stemmen met het verwerken van je persoonsgegevens door Prijsvergelijk.nl

Vergelijkbare aanbieders

Youfone
lees 1 ervaring
Simyo
lees 6 ervaringen
KPN
nog geen ervaringen
Prijsvergelijk.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.