Allereerst raad ik Simpel keihard af. Ze zijn...
Geschreven op 30 maart 2016
door Jeffrey
Allereerst raad ik Simpel keihard af. Ze zijn goedkoop, maar doen ook hun naam eer aan. Je zit er twee jaar aan vast en voor zon 10 euro per maand krijg je: belabberde klantenservice (die tevens geld kost), slechte dekking, nauwelijks klachtafhandeling, je wordt niet serieus genomen, alle gebreken liggen aan je telefoon en niet aan Simpel, trage 2G/3G-verbinding en geen internet in het buitenland.
Zodra je aangeeft problemen met het netwerk te hebben vraagt Simpel je om 3 exacte momenten (tijd, datum, locatie en wat je probeert te doen) voordat ze überhaupt iets in behandeling nemen. Ik sprak iemand van de klantenservice nadat ik had aangegeven in de grensregio problemen te hebben, zegt ze: Wat was de postcode? Zonder postcode kan ik de klacht niet indienen en gebeurt er niks mee.. Te zot voor woorden... Vervolgens krijg je na een week een e-mail waarin ze zeggen dat er helemaal niks met het netwerk aan de hand is en dat je de instellingen van je telefoon moet nakijken. Ze hadden zelfs de belachelijke suggestie om je toestel minimaal(!) 1 keer per dag uit en aan te zetten alsof dat netwerkproblemen oplost. Ik zit nog een eeuwigheid vast aan mijn contract en Simpel komt nog steeds niet met een passende oplossing (ook al is de oplossing vrij eenvoudig: directe opzegging van het contract). Dan ben ik van de belabberde diensten en service af, en dan is Simpel van mijn gezeur af. Simpel.