Ik heb hier een blokhut besteld met opbouwservice...
Geschreven op 21 september 2021
door Bas
Ik heb hier een blokhut besteld met opbouwservice van bijna 6000 euro. Het product is prachtig, maar wat een vreselijk bedrijf is Azalp. Constant een bandje dat het erg druk is en je wordt tijden in de wacht gezet, de opbouwservice is niet direct bereikbaar maar via Azalp wat voor allemaal miscommunicatie zorgt.
De levering was niet op tijd en dit werd later en viel precies in onze vakantie, krijg je ineens te horen dat je 100 euro extra moet betalen voor opslag van het pakket, na heen en weer mailen hebben ze dit toch niet gedaan, maar wat een uitzuigerij is dat zeg!
Alles van ten voren duidelijk gemaakt ook hoe groot onze oprit is, want daar moest het een week staan voordat het opgebouwd werd, kwam de bezorger eraan, kon die net met de heftruck de draai maken en wilde hij dit op de openbare weg zetten, gelukkig kwam mijn overbuurman naar buiten die aanbood het op zijn oprit te zetten, krijg ik vervolgens een mail van Azalp dat er extra kosten komen omdat het opbouwservice een langere afstand moet lopen om het te plaatsen, dus weer mailen en uiteindelijk schikken ze wel in, maar nogmaals als je niet van je afbijt wordt je helemaal uitgezogen. Nou een week later zouden ze komen, zaten de deur en raam er niet bij en gingen ze weer weg, pakket lag vervolgens open en bloot, ze haalde wel even een zeiltje voor mij en dan moest ik mijn handen dichtknijpen, weer een vrije dag naar de knoppen. 1,5 week laten kwamen ze weer en ja hoor deur en raam waren geleverd, maar toen miste de bouwtekening en het deurbeslag. Het opbouwteam deed het prima, het is immers een bouwpakket, maar alle handwerk wat er bij komt kijken, bv een plintje doen ze niet in verstek, zo lelijk dat dat is! Als je hier wat van zegt is de reactie.....doen we altijd zo! Ik moest van Azalp mailen als het hang en sluitwerk binnen was, de raam en deur waren dus al die tijd niet toegangelijk! na 2,5 week werd dit vanuit bulagrije thuisbezorgd, dus ik mailen en je raadt het geen reactie. Gelukkig heb ik iemand in de familie die handig is en met mij te doen had en die heeft het hang en sluitwerk aangebracht. Ik had hier voor betaald en nu hoefde ze immers niet meer te komen hiervoor, dus ik mailen met Evy van de klantenservice om dit bedrag retour te krijgen. Nou wil je iemand op de klantenservice hebben die klantvriendelijk is, raadt ik aan deze vrouw te mijden, wat een vreselijk domme reacties krijg je, elke keer biedt ze aan het netjes op te willen lossen en ze langs te sturen.
Kortom een vreselijk bedrijf met een ontzettend stroperige communicatie in incapabel mensen achter de telefoon, als je al iemand te spreken krijgt. Wat ontzettend jammer is, want het product is vreselijk mooi!
Bij deze kunnen jullie mij nog benaderen voor een compensatie. Waarschijnlijk gaan jullie nu onder dit bericht allemaal ontkenningen schrijven (dit lees ik namelijk steeds terug bij andere reviews), even een tip, dit komt erg zwak over en ontkennend naar hoe een klant jullie ervaart.
Trek er een les uit en doe er wat mee!