prijsvergelijk informeert

Veelgestelde vragen SimOnly

Bij Prijsvergelijk.nl vind je een antwoord op veel vragen over je bestaande mobiele abonnement of een nieuwe sim-only provider. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen.

Overstappen van provider

  • Kan ik mijn eigen telefoonnummer behouden bij overstap naar een andere provider

    Bij een overstap naar een andere provider kun je vrijwel altijd je eigen 06-nummer behouden. Je dient dit wel aan te geven bij je aanvraag zodat de nieuwe provider de verhuizing van het telefoonnummer voor je in gang kan zetten.

  • Moet ik mijn huidige mobiele abonnement zelf opzeggen?

    Normaal zegt je nieuwe provider het oude abonnement voor je op, je kunt dit aangeven bij je aanvraag. Tevens kun je bij de nieuwe provider aangeven of je je huidige telefoonnummer wilt behouden. Neem bij twijfel altijd contact op met de klantenservice van je oude provider.

  • Kan ik mijn huidige nummer behouden bij overstap naar Sim-only?

    Bij overstap naar een nieuwe provider, ongeacht of je momenteel een simonly of normaal abonnement hebt, kun je altijd aangeven dat je het huidige telefoonnummer wilt meenemen naar je nieuwe provider. Je nieuwe provider regelt vervolgens de overstap en zorgt ervoor dat je huidige nummer behouden blijft.

Sim-only algemeen

Prijsvergelijk.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.